خانما این بتای من با ۱۵تاخیر خوبه بنظرتون؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام توی قسمت خصوصی هرکاری میکنم نمیشه پیام بدم😪
میشه بگید شما دقیقا دلیل سقطتون چی بود؟
چن روز خون ریزی داشتید؟
کی پریود شدید؟
و الان که باز باردارید دکتر بهتون اجازه داد؟گفت باید اینبار سرکلاژ بشید یا نه؟
دارو چیزی خوردید برای این اقدامتون که زود گرفت؟

مبارکه

مبارکه بله خیلی خوبه

مبارکه گلم

بله عزیزم عالیه مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
رویام رویام قصد بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی