این سونوگرافی منه با بتای ۳۳۰۰بنظرتون خوبه

تصویر
۷ پاسخ

مامان کوچولو بهت درخواست دادم قبول کن منو تو شرایط و سنمون همچی مثل همه پیش هم باشیم تا بارداریمون

خیلی زود رفتی

سلام مامانم آزمایش بتای من هستش؟بنظرتون الان چند وقته که باردارام؟

تصویر

خوبه ۱۰ روز دیگه بری هست همه چی

انشالله سه هفته دیگه برو برای قلبش عزیزم هنوز کوچلوعه

سنو شکمی بودی ؟

برات زده فاقد کیسه زرده برا منم نداشت همین حالا از دکتر اومدم با کلی استرس

سوال های مرتبط

مهسا مهسا قصد بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری