با بتای 250 چند هفته بودین؟

۳ پاسخ

4هفته

من بین سه تا چهار هفته بودم

۴هفته

سوال های مرتبط

مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری