خانما بتای 783 چند هفته س؟

۸ پاسخ

باید ببینید لقاح کی صورت گرفته
من بچه اولم بتا نهصدوخورده ای بود وقتی رفتم سونو گفت خیلی کوچیکه اصلا مشخص نیست

آخی آزمایشت مثبت شد مبارکه بتاتم خوبه فعلا نرو چیزی مشخص نیس هنوز

سلام عزیزم خوبی ما فک کنم هم هفته ایم بیبی چک من تازه مثبت شد میتونم بیبی چک مثبت شمارم ببینم آزمایش دادین؟

چقدبتات خوبه ماشالله

ربطی ندارد ب بتا من ۱۹۲۰بود رفتم سونو گفت پنج هفته ایی

من ۴هفته این بودم

بستگی داره میگن بتا دوقلو بالا تره برو سونو فکر کنم قلبش الان تشکیل شده

من ۵۰۴ بودم وارد ۶ هفته شدم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری