۳ پاسخ

ببخشید رفتم آزمایش قندم لب مرز بود واسه جنین خطر نداره

میگیره ول میکنه؟

منم‌دارم اگه دردت قابل تحمله عادیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری