بچهاتون پرتغال میدید؟؟؟؟

۷ پاسخ

آره عاشقشه از ۵ و۶ ماهگی میدم

بالای یکسال مجازه بله

چون دوست داره و مشکل خاصیم برلش ایجاد نمیکنه آره میدم

پسرم دوست داره من از ده ماهگی بهش دادم

من نه ندادم هنوز

بچه های رفلاکسی بستنی و پرتقال و نسکافه اینا براشون خوب نیست
اگر رفلاکس نداره از همون ۶ ماهگه به بعد میتونین بدین

اره از ۶ماهگی دادم‌من

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان کیان ❤️ مامان کیان ❤️ ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی