ب بچهاتون باقالی پلو میدید؟؟

۳ پاسخ

نه باقالی نمیدم

باقالی رو یه بار له کردم دادم ولی خیلی نفخ کرد و دل درد گرفت. دیگه ندادم. فقط شوید پلوشو میدم که خیلیم دوست داره.

من تا حالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان پندار مامان پندار ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی