۳ پاسخ

موزخوبه
اگه اب سیب وهویح بخوره عالیه

بله اگه تب نداشته باشه مشکلی نیست میدم.چون میوه های دیگه رو سخت میخوره

تب نداشته باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۳ سالگی