ناگت سوسیس کالباس همبر نودل پفک چیپس نوشابه چای تاحالا یبارندادم بهش
نه تاحالا ندادم
نه ندادم
اره ما خیلی کم شاید سه چهار بار
تا الان ناگت
چیپس و پفک
سوسیس و کالباس
نوشابه و دلستر
پاستیل و نودل
همبر
آبمیوه صنعتی
اصلا به دخترم ندادم
فقط چند باری پفیلا دادم بهش
و چندباری شکلات
و کیک
اونم شاید در حد ۵-۶ بار
آره بعضی وقتا خیلی کم
من همه چی به دخترم میدم حتی سوسیس و کنسرو ماهی و پیتزا اما به قاعده
بیش از حد نمیدم
بله چند بار دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.