ناگت آماده ب بچه هاتون میدین؟

۸ پاسخ

ناگت سوسیس کالباس همبر نودل پفک چیپس نوشابه چای تاحالا یبارندادم بهش

نه تاحالا ندادم

نه ندادم

اره ما خیلی کم شاید سه چهار بار

تا الان ناگت
چیپس و پفک
سوسیس و کالباس
نوشابه و دلستر
پاستیل و نودل
همبر
آبمیوه صنعتی
اصلا به دخترم ندادم
فقط چند باری پفیلا دادم بهش
و چندباری شکلات
و کیک
اونم شاید در حد ۵-۶ بار

آره بعضی وقتا خیلی کم

من همه چی به دخترم میدم حتی سوسیس و کنسرو ماهی و پیتزا اما به قاعده
بیش از حد نمیدم

بله چند بار دادم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم👧🏻❤️ مامان دختر نازم👧🏻❤️ ۳ سالگی