۵ پاسخ

نوش جان عااااالیه برات هرشب بخور اصلا

نوش جونت عزیزم

میگم حانمها من امروز ناف و دور نافم سفت و شل میشه بدون درد این یعنی انقباضه

ن مشکلی نداره بخور خوبه

من ک از قارچ بدم میاد اصن لب نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی