اولین علائم دندون در اوردن بچه چیه؟

۳ پاسخ

امکان داره زودتر دربیاره مث بچه من
بیقراری
بی اشتهایی
بعضیا ی کم دما بالا میره
بچه من اصلا اسهال نشد ممکنه بشن
التهاب لثه
نگاه کن متورم نیس؟ یا سفید؟

اسهال..

هنوز زوده عزیزم از3ماهگی شروع میشخ

سوال های مرتبط

مامان مانلی_آیهان مامان مانلی_آیهان ۴ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان سوگلی مامان سوگلی ۶ ماهگی