۱۴ پاسخ

همش😅😅از همشون میترسم

از مادر بودنت لذت ببر. فکرتو با این چیزا خراب نکن. همه چیز ب موقع به خوبی میگذره نگران نبا‌ش

قطعا دندون هاش

دندون

دندون و کولیک و رفلاکس و گوش درد ختنه ده روزه تموم میشه واکسن هم بستگی به بچه داره ولی نهایتاً دو روزه خوب میشه.

ولی ختنه هر چی زودتر ببری همین شنبه هم خیلی خوبه هرچی بزرگ تر بشه اذیت میشه هم خودش هم تو

به نظر من دندون دراوردن. خیلی سخته بچه اذیت میشه
ختنه که راحته میدونی دردش از ختنه اس مسکن میدی خوب میشه تا چند روز ولی دندون حتا یک ماه هم طول میکشه پروسه سختی است برا بچه و هر بار یه دندون در میاره ختنه یه بار و دیگه تموم. واکسن هر دوماه چیزی نیست. دو سه روز دردش. ولی از چهارماهگی تا یک سالگی هی میخواد بکشه

دندون

بیشتردندون دراوردن سختره چون همش بیقراری میکنه ازلثش تاچندماه تادربیان

دندون

من ختنه نداشت بچم
ولی واکسناش بدترین بود

دندون و . شب بیداری

صددرصد دندون.ختنه کلن چندساعته واکسن هم همینطور اما دندون نه

دندون

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی