واکسن چند ماهگی نی نی ازهمه سختره

۸ پاسخ

همیشه یکی از واکسنا از همههه سنگین تره و بقیشون راحت

6ماهگی.خیلیم ریسکش بالاس

۱۸ماهگی 🤦🏻‍♀️

18 ماهگی

دوماهگی و یک سال و نیم

من شنیدم آخرین واکسن که یک سال و هشت ماهگیه

واسه من ۴ماهگی سخت تره

فکر کنم یک سال نیم

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان 💖دنیز خانوم 💖 مامان 💖دنیز خانوم 💖 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان فسقلی 🎀 مامان فسقلی 🎀 ۱۰ ماهگی