۴ پاسخ

من استرس دارم خدا بچه هامون عزیت نشن

انشالله برای ما هم خوب باشه من خیلی استرس گرفتم و پدرش ک بیشتر

۱۲ ساعت اذیت شد اونم وقتی پاهاشو تکون میداد درد میگرفت. پاهاشو قنداق کردم تکون نده. تب هم داشت که ۲ روز پاراکید دادم خوب شد. کمپرس سرد و گرمم میذاشتم. دردش همون ۱۲ ساعت بود فقط بعدش اذیت نشد دیگه

خیلی راحت بود یکم فقط بچم بی حال شد

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی