خانوما ختنه سختره یا واکسن ۲ ماهگی؟

۷ پاسخ

ختنه

منکه از دکتر فوق تخصص نوزادان گفتم نظرتون راجع به ختنه چیه لچمو ختنه کنم گفت که اگه بتونی بالای یکسال خیلی بهترا گفتم اووو خیلیه و بچه خیلی اذیت میشه گفت اگه عجله داری حداقل بزار شش ماهش بشه چون مجرای ادرای نوزاد در حال رشد هستن و اگه تو سن خیلی کم ختنه بشه ممکنه بزرگ که شد مجراش تنگ بشن حالا نمیدونم چکار کنم ... آخه شوهر خودمم چهل روزش بوده ختنه شده الان مجرای ادراریش تنگه سنگ کلیه گرفت رفت دکتر گفت مجرات تنگه و خیلی خیلی اذیت شد برای یه سنگی که شاید آدم معمولی راحت میتونست بندازتش البته نمیگم برای همه اتفاق میفته ولی ممکنه

ختنه بستگی به دست دکتر و نگهداری بعدش داره من پسرم اذیتم نکرد

ختنه

ختنه بزرگترین چالش نوزادی هست به نظر من

هر چی زودتر ختنه بشه به نفعته

ختنه.

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی