پسر من ۲ماهگیش خیلی بد بود و سخت ولی ۴ماهگیش خوب بود فقط تب کرد ک استامینفون میدادم اوکی بود
ولی دوماهگی شیر نمیخورد و گریه میکرد
اصلا نمیشه گفت بچه ها با هم فرق دارن
مثلا بچه داداش من ۲ و ۴ ماهگی خیلی سخت بود بی قراری و گریه و تب ولی ۶ ماهگی راحت بود دقیقا برعکسش برای بچه ی خواهر شوهرم شد ۲ و ۴ ماهگی حتی تب نکرده بود و فقط موقع زدن گریه کرده بود ولی سر ۶ ماهگیش خواهر شوهرم میگفت جیغ و گریه زیاد و تب طولانی
مال من ۴خیلی تب کرد دو هم خیلی پاهاش درد داست و بیفرار بود
۶ و ۱۸ ماهگی سختترینه
۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.