خانوما واکسن چنذماهگی از همش, سختره ؟؟؟

۴ پاسخ

پسر من ۲ماهگیش خیلی بد بود و سخت ولی ۴ماهگیش خوب بود فقط تب کرد ک استامینفون میدادم اوکی بود
ولی دوماهگی شیر نمیخورد و گریه میکرد

اصلا نمیشه گفت بچه ها با هم فرق دارن
مثلا بچه داداش من ۲ و ۴ ماهگی خیلی سخت بود بی قراری و گریه و تب ولی ۶ ماهگی راحت بود دقیقا برعکسش برای بچه ی خواهر شوهرم شد ۲ و ۴ ماهگی حتی تب نکرده بود و فقط موقع زدن گریه کرده بود ولی سر ۶ ماهگیش خواهر شوهرم میگفت جیغ و گریه زیاد و تب طولانی

مال من ۴خیلی تب کرد دو هم خیلی پاهاش درد داست و بیفرار بود

۶ و ۱۸ ماهگی سختترینه
۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی سبکه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۲ ماهگی