کدوم واکسن نی نی از همه سختره

۶ پاسخ

متغیره مثلا پسرم دوماهگی خیلی اذیت کرد دوبار بردم بیمارستان اما دخترم خداروشکر آرام بود دیروز زدم

۱۸ ماهگی سنگینه

از واکسن 18 ماهگی سخت تر ندارم از واکسن یک سالگی سبک تر هم ندارم بقیه متوسط هستن

والا هرکدوم یجور بود
دوماهگیش تو تابستون بود گرم بود یکم تب کرد
۴ ماهگیش درد داشت ولی تب نکرد
۶ ماهگی نه درد داشت نه تب فقط انگار قهر بود همش نق میزد و دعوا میکرد😂

دو ماهگی

چهارماهگی دخترم از دوماهگیش یکم سنگین تر بود براش🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی