مامانا از بین واکسنا کدومش سختره؟

۵ پاسخ

شنیدم ۶ماهگی وحشتناک نمیدونم درسته یان

سوزنش چطوری بود ؟ میشه سورنگی ک برا انسولین استفاده میشه بخریم ببریم با اون بزنن؟

منم امروز دوماهگی زدم تب داره

منم دوماهگی زدم امروز خیلی اذیته
گفتم ببینم کدومش سختره
چهار ماهگی ی دست و ی پا ؟

من ٢،٤ زدم
٢ سختر بود

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی