۳ پاسخ

چرا 😳😳😳

چرا نزنیم واکسن برای جلوگیری از بیماری مت واکسن جدیدا رو نگذاشتم به بچه ام بزنن چون به بچهای دیگه ام قبلی هارو زده بود همونا رو گفتم زد جدیدا رو گذاشتم چون نمیدونم چین تو هم بردی بگو واکسن جدیدا رو نمیخوام بزنی فقط قدیمیا رو بزن که یکی جدیدا دوتاس و معلوم نیست چین

چرا؟؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۵ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی