۷ پاسخ

نه چسب نمی‌زنن

منم برا پسرم چسب نزدن

عزیز استامینوفن رو سر ساعتی که بهت گفته هر چهار ساعت هرچند قطره که گفته بهش بده
لباس گرم تنش نکن
یکی دو شب حتما بیدار باشید که مواظب باشید تب نکنه حتما چک کن دمای بدنشو
و اینکه اگه میتونی الان قنداقش کن که پاهاشو تکون نده تا آرومتر بشه چون هرچی پاش تکون بده دردش بیشتره
و 24 ساعت اول کمپرس سرد
24 ساعت دوم کمپرس گرم استفاده کن روی واکسن بذار ولی مواظب باش آب جوش نباشه تو کیسه ی آب گرم که پای بچه بسوزه ها

سلام عزیز چسب نمیزنن ولی میگه پنبه رو فشار بدید تا خون نیاد
میگن سریع هم بلند نشید البته به ما هم نگفتن بعد فهمیدم نباید زود بلند میشدیم

چسب نمیزنن باید تا یک دقیقه جاشو فشار میدادی که خونش بند بیاد

وا چرا چسب نزد باید میزد من دوروز پبش چهار ماهگی رو زدم چسب زد گفت عصر چسبش رو بازکن

چسب نمیزنن ولی میگن به خودتون که همونجا بمونید بجه سریع بلتد نکنید یک دقیقه روشو فشار بدید

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی