بنظرتون میشه واکسن نزد کلا؟

۸ پاسخ

برا نزدن که میشه نزد
ولی خدایی نکرده بچه بیماری بگیره اون موقع آدم نمیتونه خودشو ببخشه
جدیدا مد شده ی سریا میگن واکسن نمیززن و باعث شده بیماریایی که ریشه کن شده بودن برگردن

ببین من واسه بچه اولم تا 6 ماهگی رو زدم از بس گفتن عوارض داره و این حرفا، عوارض داره هر دارویی یه عارضه ای داره، اما از من بشنو نزدنش به مراتب عوارضش بیشتره
من کشیدم که میگم

عزیزم چرا نباید بزنی؟
واکسن هپاتیت. فلج اطفال و دیفتری و اینجور چیزاست
خدایی نکرده دلت میاد بچت به این بیماری ها دچار بشه
همین واکسنارو بخای ازاد بزنی کلی پولشه. بهداشت رایگان میده چون واس سلامتی بچه حیاتیه حتماااا بزن حتما

نه بزن حتما

اگر نزنی موقع مدرسه همه رو میزنن به بچت چون نمیتونن ریسک کنن که بچه شما مثلا یک بیماری مسری بگیره و به بقیه منتقل کنه .

وای نه بزن حتما

برای بچه ها؟ نه نزدنش کلی عوارض داره

نععععع

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی