نمیشه واکسن دوماهگی نزد!؟🥺😔

۶ پاسخ

اگه میشد هیچکی نمیزد!
قطعا هیچکی دوس نداره بچش درد بکشه .ولی واسه سلامتیشون مجبوریم

ماهم زديم ديگه اذيت هم احتمالا تو بچگي شديم ، قرار نيست هميشه به اين فكر كنيم بچه دردش مياد يا نه و از رو دلسوزي تصميم بگيريم، البته واكسن نزدن و زدن به خود تصميم خانواده برميگيره❤️همه راه ها سختي هست كه اسوني ها پيش مياد

بحث دکتری بخام بهت بگم
بین بد و بدتر همیشع بد انتخاب کن
بزن نزنی عواقبش برا ایندشه

اذیت بشه بهتر از اینه ک بعدا مریضی های مختلف بگیره خدای نکرده ک بیشتر اذیت میشین

بزن سر دلسوزی ظلم ب بچه نکن

میشه ولی بچه با هرکدوم از اون بیماری ها دیگه معلوم نیست چی به سرش میاد

سوال های مرتبط

مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری