۶ پاسخ

نزنی بعدا مریص میشهه اون مریضیا رومیگیره.بجای دوروز باید دوسال درگیرش باشی

پسر منم دو ماهگیش خیلی سخت بود
بچه با بچه فرق داره برای بعضیا سخته برای بعضیا نیست بستگی داره
من کسی که برای پسرم واکسن زد دستش خیلی سنگین بود براش🥺

من فقط واکسن دو ماهگی دخترم خیلی اذیت شد بقیه خیلی راحت بودن حتی ۱۸ ماهگی ک اینقد میگفتن سخته

۵تا دوتا خوراکی ۳تا تزریقی

برای سلامتی کوچولوت بزن میگذره این روزا عزیزدلم

4ماهگی خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی