ما درگیر واکسن دوماهگی🥺

تصویر
۶ پاسخ

منم امروز داشت نبردم 🤦🏻‍♀️

قنداق کن راحت میگذره

چسب زخم بگیر جای پدشو قطره استامینوفن بزن بچسبون جای واکسن هر موقع هم پوشکشو عوض کردی چسب ها رو هم عوض کن که درد نداشته باشه

چقدر سخته این واکسن دختر من خیلی اذیت شد

شاهان من ک خیلی اذیت شد بچم دقیقا بعد تب واکسن سرما خورد
😔

ما هم درگیر واکسن چهار ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری