از واکسن دوماهگی بگید خیلی بده؟🥺🥺🥺

۶ پاسخ

نه نگران‌نباش

نه زیاد اذیت نکرد فقط یه روز

برای پسر من خوب بود تبش زیادی نمیکرد یه کوچولو تبش بالا میرفت استامینوفن میداد قنداق میکردم که پاشو تکون نده خیلی و روز اول کمپرس سرد و از روز دوم کمپرس گرم اذیت نشد اصلا

نه دختر من نه اذیت شد، نه تب کرد، استامینوفن که میدادم باعث می‌شد حالت گیجی و خواب داشته باشه

خیلی راحته سر ساعت استامنیفن شو بده
اول کمپرس یخ بزار شب پارچه گرم کن بزار

منم چند روز دیگه باید برم واکسن دو ماهگی دخترمو بزنم. اینحا همه داشتن بد میگفتن سرنگ سایز ۳ خیلی بزرگه ب هر دو تا پاهای کوچولو هامون میزنن . گناه دارن دیگه قهر میکنن شیر نمیخورن.

سوال های مرتبط

مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی