کیا واکسن دوماه میزنن کیا نمیزنن

۶ پاسخ

نمیزنم

اگه نزنی ریسک کردی
بدن بچت ممکن هر بیماری بیاد بگیرش

ی هفته دیگه باید چهارماهگی بزنه

دوهفته دیگ باید ۴ماهگی بزنه

همه باید بزنن دیگه

مازدیم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی