۷ پاسخ

من شیر خودم کم بود ، از روز اول تو بیمارستان شیرخشک دادم چون گرسنه بود و گریه میکرد و الان کلا شیر خشک میخوره
خیلی خیلی راضی ام
چون هم سیر میشه هم میدونم چقدر خورده در کنارش خودمم هرچی دوست داشته باشم میخورم دیگه به بچه اسیب نمیرسه نفخ داشته باشه ادویه داشته باشه و .......

والا شیرم سیرش نمیکرد مجبور شدم بخاطر زردی شیرخشک بدم

من شیرخودم کم بود و اینک زردی داشت شیر خودمم کافی نبود بهش درکنار شیرخودم شیر خشک هم میدم

من تا یکسال دادم بعد رفتم سرکار شیرم خشک شد

من شیر نداشتم اولش شیشه دادم دیگه سینمو نگرفت

نمیدونم چرا اینقدر درمورد شیر خشک بد میگن.
آدمی عذاب وجدان میگیره

من اجبار بود شیر نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی