۳ پاسخ

چند سی سی و چندبار در روز میدی عزیزم؟

من دخترم نارس بود اول دکتر گفت پره نان بده تا ۴کیلو شد پره نان دادم الان نان ساده میدم اره خدارشکر هم دخترم خوب میخوره هم وزن قدش عالی بالا میره

اره من دو هفته اول پسرم نان معمولی خورد خیلی خوب براش ، هم دلدرد و یبوست نشد هم وزن دهیش عالی بود ... بعد توی پونزده روزگی فهمیدم حساسیت به پروتیین گاوی داره ، نان آلترا دادم اونم بد نیست خوبه راضیم ...

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی