۶ پاسخ

من میدم و راضی ام

من تاحالا راضی بودم

با اینکه روزی دوبار یا نهایت سه بار میدم ولی برای وزن خیلی خوبه

خوبه..

اره خیلی

من میدم راضیم

سوال های مرتبط