۵ پاسخ

من ۴۰ روزگیش بردم ختنه کرد دکتر

من ۲۳ روزش بود ک ختنه کردم

من پسرم برد25روزگی ختنه کردم عالی بود حلقه

هرچه زودتر ختنه کنی بهتره قبلش به دکتر اطفال نشون بده بعد ختنه کن

من ۳۳روزگی یعنی دیروز انجام دادم بنظرم شما الان بری بهتره بچه دست و پا نمیزنه اذیت نیست

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱۶ ماهگی