دوستان علائم رفلاکس بجز بالا اوردن چیه؟

۴ پاسخ

کنجد هم گفت نخورم ، حلواشکری هم همین

مدام زور ميزنه و بدنش رو قوس ميده

خس خس سینهد

تو دهنش انگار آدامس میجوه

سوال های مرتبط

مامان کیان👶🩵 مامان کیان👶🩵 ۸ ماهگی
مامان مجاهد مامان مجاهد ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی