فرق رفلاکس و بالا اوردن شیر چیه؟

۲ پاسخ

دوتاش یکیه در اصل استفراغ با رفلاکس فرق داره
استفراغ جهشیه و مقدار زیاد
رفلاکس یه ذره شیر برمیگرده حالا یه ذره حجمش بیشتر می‌تونه باشه و جهشی بودنش کمتره
رفلاکس در اصل همون برگشت شیر از معدس نه همه شیر

میگن بالا آوردن شیر برا بچه خییلی خوبه

سوال های مرتبط