دوتاش یکیه در اصل استفراغ با رفلاکس فرق داره
استفراغ جهشیه و مقدار زیاد
رفلاکس یه ذره شیر برمیگرده حالا یه ذره حجمش بیشتر میتونه باشه و جهشی بودنش کمتره
رفلاکس در اصل همون برگشت شیر از معدس نه همه شیر
میگن بالا آوردن شیر برا بچه خییلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.