۳ پاسخ

من چپم بزرگتره پسره

به اینا ربطی نداره گلم. علائم هر خانمی در جزییاتش فرق داره. مثل میزان ویار، تهوع و درد و ...

من یکبار خوندم که میگن اگه سینه راست بزرگتر بشه پسره
اگر سینه چپی بزرگتر بشه دختره
از من از همون اول سینه راستیم بزرگتر بود الان هم بزرگتره
دیگه نمیدونم که این موضوع چقدر واقعیت داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری