مامانا پسرم اسهال . دارو چی بش بدم خوب شه؟

۴ پاسخ

سلام
یه کانال داریم که هر سوالی بخوانید میتونید اونجا بپرسید و در عرض و کمتر ۵ دقیقه جواب داده میشه
کاملا رایگان

من دارو پدی لاکت دادم با کپسول یوموگی بهتر شد ولی خوب نشد
با پودر سنجد تو پنج شش ساعت یهویی اسهالش قطع شد

دکتر به پسرمن قطره پدی لاکت و شیرخشک ال اف داد با شربت زینک

نصف ق پودر سنجد تو یک ق ماست
سه چهار بار بده ان شاءالله اب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان ایدا و پویان مامان ایدا و پویان ۱۴ ماهگی