مامانا ﭘسرم ابريزش دار ﭼي بش بدم

۲ پاسخ

اسپری بینی بزن و بعدش با پوار خالی کن بینی شو

هیچی بذار بیاد بیرون باید بیاد بیرون وگرنه مریض میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی