۵ پاسخ

بخاطر اینه ک کوچولوت سمت چپه و داره بزرگ میشه

منم از دیروز حالت گرفتگی و درد تو تخمدان دارم فک کنم طبیعه

طبیعیه تو هفته شما عزیزم

اخ ماله منم همینه ولی میگن طبیعیه اانگار

سنو گرافی رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته هفتم بارداری