۵ پاسخ

حساسیت هست بتامتازون بزن

دختر منم دونه زده ولی فقط ۴ ۵ تاست مثل نیش میمونن و هی میخارن

پسرمنم همینجوربودنئوتادین دادبایک پیماد

احتمالا چیزی خورده که بدنش واکنش نشون داده حساسیت،،پسر من به یکسری چیزا آلرژی داره بدنش اینشکلی میشد

اگه خارش داره احتمالااگزومایه

سوال های مرتبط

مامان کیاشاو روشنا💙 مامان کیاشاو روشنا💙 ۲ سالگی