۴ پاسخ

بچه منم از دیروزه همش تف تو دهنشه من حس میکنم‌ نمیتونه اب دهنشو‌قورت بده

سلام پسر منم اینجوریه من یه کلیپ دیدم یه دکتر صحبت میکرد می‌گفت بچه های که تف تو دهنشون میارن نشانه سالم بودن دستگاه گوارش اون بچه س

منم میدم ولی روزی یبار بقیه شیر خودم

یعنی از اپتامیل؟
البته اینجا خوندم تو تاپیک ها که طبیعی

عع پسر منم همش میگم شاید شیرم چرب تو دهنش نگه میداره
انقد میترسم

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی