وقتی دیابت زن باردار میره بالا علائمش چیه؟

۳ پاسخ

من قند بارداریم لب مرزه صبح ها از خواب پامیشم دهنم خشکه

تازه قیف بستنی خوردم پاهام خیلی گزگز کرد ترسیدم چون بارداری اولم دیابت داشتم

میگن میتونه بدون علاعم هم باشه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۲ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد