من اول بارداری قندم ۹۴بود هیچ رعایت نکردم امد رو 85😐😂😂
مال من درحال کنترله ولی وزن بچه بالاس
منم دارم و انسولین میزنم ولی نمیدونم چرا قندم نمیاد پایین
خیلی نگران بچم هستم
من دارو میخورم کنترل بشه دیابت بچه وزنش نرماله
اگه دیابت کنترل شه بالانمیره وزنش طبیعی میشه
نه برا من بالا نرف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.