۶ پاسخ

شماهم عین من شدی😔💔

کاش نمیرفتی مسافرت هفته ات پایین بوده

ان شاالله چیزی نمیشه امیدت به خدا باشه❤️

فهمیدم گلم
عزیزم من با اینکه نشتی ندارم ولی ابم کمه
مایعات باید بخورم
ولی یکی از آشناها نشتی داشت حتی گفتن باید سقط شده
ولی یه دکتر بهش گفته بود تا میتونی ماالشعیر بخور و استراحت کن ترمیم میشع ماشاالله الان دخترش۷سالشه
فقط ماالشعیر بخور

مایعات فراوون بخور تا صبح ، دلستر

ممکنه بعد چند روز نشتی ابش خشک بشه؟چند روز پیش سونو گفت ابش خوبه مشکلی نداره
تا صبح سکته میکنم الان نمیتونم بیمارستان برم

سوال های مرتبط

مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری