۹ پاسخ

من شیر گاومیش میدم ب پسرم

من پاستوریزه میدم .حس میکنم یکم شیر محلی سنگین تره
البته خودم بیشتر شیر محلی میخورم

من هنوز شیر خشک میدم
شیر خشک میدی از اونم میدی؟؟؟؟ چ مقدار؟!

من شیر بطری گهگاهی میدم

بله من دوماهی هست میدم

من چندباز دادم دوست نداشتن
تف میکنن

بله من

من شیر ماجان میدم

من چندبار بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان ❤️رادوین❤️ مامان ❤️رادوین❤️ ۱ سالگی
مامان فاطمه🩷 فرهان🩵 مامان فاطمه🩷 فرهان🩵 ۱ سالگی