۳ پاسخ

عزیزم منم امروز رفتم سونو استخوان رانش و زده دوهفته عقبه خیلی اعصابم خورده ب نظرت حرص الکی نخورم ؟؟

فقط شیر دوشی قدیمیا ک مثل بوقه بخر اونا خیلی خوبه

تجربه بهم میگه شاید فقط یکی دوبار استفاده بشه هیچی مشخص نیست،عجله نکن برای خریدش فعلا اگر لازمه بدوشی برو بیمارستان هایی که کلینیک شیر دارن اونجا برات میدوشن تا ببینی باز لازم داری یانه

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۸ ماهگی