قرص سفکسیم۴۰۰توی شیر دهی ضرر ندارع

۴ پاسخ

دکتر بمن گفت ضرر نداره

نخور

وای من سزاربنم خشک کننده میخورم شیرم هی داره کمتر میشه

خیلیییی روش مایعات بخور چون شیرو کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی