قرص سرماخوردگی ضرر داره تو شیر دهی مامانا

۳ پاسخ

دکتر ب من داده بود

اره مث بارداری🤕فقط استامینوفن ساده و تحمل
والا استا ساده منو بدتر میکنه همون سه روز شدیدشو تحمل کنیم بهتره قرصو محض دلخوشی میخورم همیشه😂

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی