۱ پاسخ

ازیترو نمیدونم
ولی من سرما داشتم دکتر برام استامینوفن ۵۰۰ و قرص سرماخوردگی و سفیکسیم و سرم و آمپول تقویتی نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی