۳ پاسخ

سلام اگر مثل مال من باشه که اوتومات نیست نه اصلا خوب نیست ، اگر خواستی بخری اتومات بخر که نخوای لباسا رو با دست آب بکشی و چروک بشه و هی آب خالی و پر کنی

فریدولین دارم خوبه قشنگ لباس بچه رو تمیز میکنه واسه لباس خودم هم یه وقتا استفاده میکنم خوبه

جنرال

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۰ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان گیسو🤱 مامان گیسو🤱 ۶ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی