منم زاییدم با۳سانت درد طبیعی سز شدم

۳ پاسخ

ای خدا درد کشیدی

قدمش پر از خیرو برکت عزیزم😍

بسلامتی عزیزم قدمش پر از خیرو برکت چرا سزارین شدی

سوال های مرتبط

مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان رضا مامان رضا ۱ ماهگی