منم زاییدم درد طبیعی بخاطر بند ناف سزارین شدم🥲

۹ پاسخ

مبارکه گلم

مبارک باشه عزیزم به سلامتی

مبارکت باشه عزیزم

مبارک باشه عزیزم😍

مبارکه بسلامتی
مگه نمیگن بندناف مشکلی نداره میشه طبیعی زایمان کرد؟؟ چیشدسزارین شدی؟؟

پاقدمش خیر باشه

مبااااارکت باشه عزیزم
خوش پا قدم باشه انشالله
سزارینتون با اسپاینال بود یا بیهوشی ؟
بچه رو چقدر طول کشید بیارن پیشت
یذره حال داشتی بذامون بنویس

من درد دارم ۵دقیقه یکبار ولی فقط کمرم میگیره خیلی وقتیم میرم سرویس خیلی احساس مدفوع دارم همراه بادرد و فشار ??

دردات چطوری بود

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد