۱۴ پاسخ

به سلامتی عزیزم منم زایمان اولم 3شب درد خوردم از آخر منو سزارین کردن هی مردم اون سه شب هر دو درد کشیدم

مبارک باشههه
کدوم بیمارستان؟ هزینه اش چقدر شد😅 بیمه داشتین؟

وای تو مثل زایمان اولم بودی

منم درد جفتش رو کشیدم

بسلامتی عزیزم قدمش پر برکت
حالشو داشتی بیا بگو از دکتر و بیمارستان تجربه ک کردی

خیلی سخته خسته نباشی

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان بودی و امپول اپیدورال استفاده کردی میشه از تجربت بگی لطفا

منم زاییدم هردوتا دردو کشیدم مردم زنده شدم😭

مبارکه عزیزم منم مثل تو شدم رسیدم هشت سانت دیگه زایمان طبیعیم پیش نرفت فرستادن سز💔خیلی درد داره درکت میکنم

مبارک باشه عزیزم متاسفانه منم همین طور🥴🥴

مبارک باشه 🩵

سخت میفهممت🥺😣

مبارک باشه عزیزم چند هفته بودی دست راستت تو سر من

مبارک باشه عزیزم

سخت بود؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🩵 مامان آیهان 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کوروش🩵✨ مامان کوروش🩵✨ ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی